De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Live Beam 3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Zweemer 16-07-2024

Hoge kwaliteit oordoppen

Geschreven voor: JBL Live Beam 3

Ik ben ontzettend tevreden met mijn JBL oordoppen! De noise cancelling is werkelijk uitstekend en maakt een wereld van verschil. Zelfs op de fiets, waar ik vaak tegen de wind in rijd, blijven ze perfect functioneren. Het omgevingsgeluid wordt effectief geblokkeerd, waardoor ik me volledig kan concentreren op mijn muziek of podcast. De geluidskwaliteit is helder en rijk, wat elke luisterervaring verbetert. Daarnaast zitten de oordoppen comfortabel en blijven ze goed op hun plek, zelfs tijdens langere fietstochten. Ook de batterijduur is indrukwekkend; ik hoef me nooit zorgen te maken dat ze plotseling uitvallen. Kortom, deze JBL oordoppen bieden een fantastische combinatie van gebruiksgemak, comfort en geluidskwaliteit. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar betrouwbare en hoogwaardige oordoppen!

Pluspunten

• noice cancelling
  • touchscreen
  • batterij

123Lotte 14-07-2024

Fijne JBL oortjes met goede noice cancelling

Geschreven voor: JBL Live Beam 3

Ik heb deze JBL oortjes nu een aantal weken in gebruik en ben erg tevreden over de oortjes. De oortjes en oplaadcase hebben een lange batterij duur, waardoor je lang van je muziek kunt genieten en maar 1 keer in de zoveel tijd je oortjes hoeft op te laden. Het gebruik van de oortjes is makkelijk en de meegeleverde instructies zijn duidelijk. Wat handig is dat de muziek automatisch pauzeert wanneer je een oortje uitdoet. Ook de functie om je oortjes terug te vinden komt goed van pas (zeker als je deze wel eens laat slingeren), middels de JBL Headphones app kan je een geluidssignaal naar je oortjes sturen zodat je makkelijk je oortjes kunt terug vinden. De geluidskwaliteit van oortjes is uitstekend. Ook de noice cancelling werkt naar behoren en is een pluspunt van deze oortjes. Bellen met de oortjes gaat ook prima. Tot nu toe heeft diegene waarmee ik heb gebeld mij altijd goed kunnen verstaan wanneer ik de oortjes in had. Wanneer je de oortjes op de juiste manier in je oren doet blijven ze goed zitten, zelfs tijdens het sporten en poetsen. De touchscreen functie van de oplaadcase gebruik ik persoonlijk weinig. Het is handig dat het touchscreen scherm laat zien hoeveel batterijduur je oortjes nog hebben. Qua design zijn de oortjes ook erg mooi en zijn ze makkelijk op te bergen in de oplaadcase.

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • Goed geluid
  • Handige functie om oortjes terug te vinden

minkekh 05-07-2024

fijne oortjes ook voor teams

Geschreven voor: JBL Live Beam 3

De JBL Live Beam 3 oordopjes zijn echt een fijne keuze. Ze zitten supercomfortabel en zijn perfect voor vergaderingen; ik hoor mijn collega's duidelijk en zij mij ook. De bediening is simpel en handig, waardoor je makkelijk de juiste functies kunt instellen. Wat ook top is, is de lange batterijduur, je kunt ze de hele dag gebruiken zonder tussendoor op te laden. De noise cancelling werkt wel, maar soms hoor je toch nog wat omgevingsgeluiden. Ondanks dat zijn de JBL Live Beam 3 oordopjes echt hun geld waard en ideaal voor dagelijks gebruik.

Pluspunten

• teams
  • batterij

Minpunten

• noice cancelling

Femke D 02-07-2024

Helder telefoneren, zelfs op de elektrische fiets.

Geschreven voor: JBL Live Beam 3

Heel tevreden over het geluid on the go. Compleet helder geluid op de fiets, geen gefluit. Telefoonneren op de fiets is zelfs perfect helder. Zo handig. De case en oortjes gaan heel lang mee qua batterij. Afstand tussen afspeeltoestel en oortjes heeft nog ruimte voor verbetering.

Pluspunten

• Geen gefluit op de fiets.
  • Geen gefluit op de fiets.
  • Zelfs bruikbaar bij het stofzuigen.
  • Zelfs bruikbaar bij het stofzuigen.
  • Valt niet uit oor.
  • Valt niet uit oor.
  • Batterij Case en Oortjes
  • Batterij Case en Oortjes
  • Vind mijn oortjes feature.
  • Vind mijn oortjes feature.

Minpunten

• Afstand afspeeltoestel en oortjes
  • Case niet vindbaar
  • Afstand afspeeltoestel en oortjes
  • Features geluid niet duidelijk op case
  • Case niet vindbaar
  • Features geluid niet duidelijk op case

Koen 30-06-2024

Top oortjes

Geschreven voor: JBL Live Beam 3

Erg tevreden over de kwaliteit van de oortjes als de kwaliteit van het geluid! De case is erg gemakkelijk dit doordat er snel instelling veranderd kunnen worden van de oortjes doormiddel van het touchscreen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk te bedienen touchscreen

KatVy 26-06-2024

Toppertje

Geschreven voor: JBL Live Beam 3

Wat een aangename verassing! Deze oortjes zijn enorm top in prijs-kwaliteit verhouding. Ze zitten comfortabel, hebben een goede geluidskwaliteit, gaan lang mee. Ik gebruik ze vooral op mijn werk en kan er goed mee bellen, de tegenpartij verstaat me klaar en duidelijk.

Als ik één minpuntje moet opnoemen dan is het dat de ruisonderdrukking naar mijn smaak net niet voldoende is.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • draagcomfort

Minpunten

• ruisonderdrukken net niet voldoende